忘记密码

Lær Mig At Elske Dig - Nik & Jay

Ho, straight up
Jeg har aldrig elsket en pige
我从未爱上一个女孩
Såd’n rigtig, 
这是真的
Hvad skulle jeg bruge det til?
我该如何去爱?
Det kun mig selv der er vigtig
对我来说这很重要。
Hvad skal jeg med kærlighed,
Når jeg kan score penge dær?
当我可以赚钱的时候,我需要对爱情做些什么?
Hvad skal jeg men én pige,
Når jeg kan scorer flere?
当我拥有更多的时候,
Alligevel ved jeg der er, en pige derude
我仍然知道,有个女孩在那儿
Der kan lære mig at forstå
让我懂得
At en tøs ikke behøver være en ligegyldig ho’ (ow)
女人并非无关紧要
En pige der kan lære mig, om ægte kærlighed
一个女孩告诉我真正的爱
Troværdighed, ærlighed, en ny verden
信任,真诚,一个新的世界
Baby tag mig med
宝贝,带上我 
Lær mig
让我
At fare vild i dine øjne, igen og igen
一次一次迷失在你眼里
Lær mig
At være din kæreste, din elsker og din ven
让我成为你的情人,你的爱人,你的朋友
Lær mig
Hvordan det er at græde, hvis du skulle, gå fra mig
教我,在你离我远去的时候如何哭泣
Hvordan der ikke kan gå en time
Uden jeg tænker på dig
教我,如何无时无刻的不想你
Hvem ved jeg kan skrive tekster op og ned
Om: ”Få mig til at slippe champagnen
谁知道我能在此写上“别借酒浇愁”
For i stedet for, holde din hånd
为此,牵着你的双手
Og fortælle dig, baby, at jeg virkelig elsker at lære det
告诉你,亲爱的,我是真的在努力学着
Lære at sige: ”Jeg elsker dig” 
学着告诉你“我爱你”
og lade det komme fra mit hjerte
爱由心生
Giv mig alt fra vild sex til hyggelige søndags-skovture
周日户外野餐,给我你的一切从性到爱。
Lær mig, ikke at kigge efter andre piger når jeg cruiser
教我,当我巡游在外时,不再寻找别的女人
Grin med mig, græd med mig
笑吧,哭吧
Fest med mig, se godt ud med mig
同我一起用餐,爱上我的好
Få din røv herhen baby
让你的**靠过来吧
Og lær mig at elske dig”
教我如何的来爱你吧

评论
热度(1)
曾经轻狂过,充满幻想过,飞扬跋扈过的我死了。死于时光。现在活在自然!
© 忘记密码 | Powered by LOFTER